niedziela, 20 listopada 2011

Wspomnienia z Turcji - Konakli

Konakli to małe miasteczko, w którym spędziłam mój urlop. Z perspektywy pogody bardzo cieszę się, że nie wylądowałam w miejscu, w którym byłby tylko hotel i morze. Konakli znajduje się ponad 100km od Antalii, do której przyleciałam i ok. 10 km od Alanii, do której można było dojechać busem za 2$ w jedną stronę.


Na porę roku, w której byłam pewnym ewenementem było to, że mój hotel był jedynym czynnym hotelem. Pozostałe były opuszczone, bez gości przez co i handel turystyczny w miasteczku nie był tak mocno rozwinięty. Miało to swój urok, bo było spokojnie i cicho, a tego potrzebowałam najbardziej.

Klika słów o hotelu - hotel Titan Select mogę polecić wszystkim! Nowoczesny i nowy, czysty i elegancki, naprawdę super. Ręczniki mimo prośby dbania o ekologię zmieniane codziennie, pościel 2 razy w tygodniu, ładny wystrój pokoju (w kolorze kawy z mlekiem) - łóżka, szafeczki, biurko, plazma, stół, krzesło, lustro, lodówka, kanapa i stolik, duży balkon ze stolikiem i krzesełkami. W przedpokoju szafy, półki, sejf (odpłatny) i wielkie lustro. Łazienka czysta, z suszarką do włosów i wanną ale z częścią odgrodzoną na prysznic. Wszystko dokładnie jak pod linkiem  Titan Select - Konakli.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz