środa, 2 maja 2012

Moje M Rośnie!

Kilka dni temu lawina ruszyła, a z nią I transza kredytu na moje gniazdko. Zaczęło się na dobre! W związku z brakiem wyjazdowych planów na majówkę postanowiłam dokonać inspekcji budowy :) Oto i ona!! 

Okno otwarte to okno od mojego dużego pokoju, obok balkon, z którego widać duże okno z kuchni. po prawej stronie przy rusztowaniu okno do małego pokoju, mojej sypialni :) Poniżej to ja na tle budowy :) Czy widać moje spalone ramiona? Auuuć, pierwszy raz od dawien dawna w kraju użyłam pantenolu! ;)
 
Poniżej druga strona bloku, tu widać widok na drugi blok, niestety już nie tak fajnie.Na ostatnim zdjęciu wyjazdówka z garażu i widok na..


Tak więc dzieje się, rośnie! Ostatnio nie było dachu i okien, teraz jest i dach i okna i elewacja części budynku. Muszę się przyznać, że dziwne to uczucie patrzeć na to miejsce. Jeszcze jakby nie moje, ale coś w środku się cieszy i raduje, a przede wszystkim czuje, że to będzie TO miejsce. Trudno też przezwyciężyć prawie 28 lat bycia na innym osiedlu, przyzwyczajeń, widoków i całej tej zmiany. Chciałabym mieć czarodziejską różdżkę i zamienić już tą budowę na moje urządzone M, bo do tego niestety jeszcze długa droga. Ale ta droga da czas na przemyślenie wielu kwestii, które przede mną. Oby tylko nie wyprowadziły mnie do lasu ;) A propos lasu oto i on:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz