piątek, 28 października 2011

Modowo - Gatta

Postanowiłam, że od czasu do czasu będzie tu o modzie, o dodatkach, o tych co modne i nie-modne, o tym co lubię, a czego nie-lubię. Obok czego przechodzę obojętnie, a obok czego nie mogę się skupić. O tym co mnie zaskoczyło, zszokowało, o tym co bym chciała a nie mogę (cena, fason, brak figury), a o tym co zdobyłam, wyczekałam, wymyśliłam i jest.
Dziś zacznę od marki, która według mnie w ostatnim czasie bardzo ewoluowała. Od marki znanej z rajstop i bielizny stała się marką bardzo ciekawej, modnej i lubianej odzieży. Mowa o marce - Gatta.

Nie będę mocno skupiać się na tym co Gatta ma w swojej całej ofercie. Wszystko można znaleźć na bardzo dobrej stronie internetowej, którą polecam: GATTA

Mnie oczarowała oczywiście damska odzież, która po woli zapełnia moją szafę. Ma niestety jeden minus, jest dość droga. Przeciętna sukienka, bluzka czy getry innych firm są o wiele tańsze, no cóż  - coś za coś. Jakość jest świetna dlatego od czasu do czasu można oszczędzić i kupić coś fajnego i trwałego za razem. Przyznaję bez bicia, że najczęściej kupuję na Allegro bądź w hurtowniach bielizny, które mam blisko domu. Jest wyraźna oszczędność niż w sklepie w Galerii Handlowej, w której od cen naprawdę  może rozboleć głowa.

Ostatnio po wielkich problemach ze Sprzedającym (mam w planach mój pierwszy komentarz negatywny) przyjechała wyczekiwana przeze mnie TA sukienka:

Jest melanżowo szara, ma skórzane wstawki, które inteligentnie wyszczuplają figurę. Idealna na jesień i zimę do grubych rajstop, zarówno do pracy jak i na wieczorne wyjście. Jest super! Niestety muszę się przyznać, że to jest eMka :( Jest troszkę luźna w talii, aby swobodnie opadała na tył, który ostatnio zrobił się mocną eSką, więc nie chciałam ryzykować ;) Pod spód grube rajstopy, a nawet i top na ramiączkach w zimę i jest jak znalazł. Wszystko uzupełni fajny wisior, albo szal np. komin w żywym kolorze.

W mojej szafie mam jeszcze tuniki, marynarskie, kolorowe, bardzo przyjemne i na sportowo i do marynarek:


To co ostatnio mi się bardzo podoba to poniższy golf i sukienka, w której zakochałam się bez pamięci. Niestety sukienki nie znalazłam jeszcze na Allegro :( Muszę czekać cierpliwie.



Oferta firmy jest naprawdę bogata. I na sportowo i na elegancko, naprawdę POLECAM! Sprawdziłam, nosiłam nie raz - możecie mi wierzyć na słowo :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz