sobota, 24 marca 2012

Inwestycja w Zdrowy Uśmiech

Wszystkim, którzy jeszcze nie posiadają w swoich łazienkach szczoteczki elektrycznej do zębów mówię NIE! :) Naprawdę polecam, szczerze i gorąco i sama pukam się w głowę dlaczego zwlekałam z tym zakupem tyle czasu. Po ostatniej wizycie u stomatologa, podczas której niestety moje ścisło przylegające do siebie zęby podarowały mi ubytek, który mimo, że drobny to rozprzestrzenił się na sąsiedni ząb i tym samym podarował mi podwójny rachunek (każda plomba płatna osobno) postanowiłam zwiększyć (o maksymalnie możliwą wartość) dbanie o higienę jamy ustnej, tak aby poniższy widok należał do rzadkości. Nie stresuje mnie wizyta u dentysty, gorzej z rachunkiem, który na sam koniec z bólem serca płacę, bo na czym jak na czym na zdrowych zębach mi bardzo zależy.
Elektrycznych szczoteczek do zębów na rynku jest masa, najdroższe kosztują nawet ok 500zł, ale uważam, że to lekka przesada. Producentem najlepszym wydał się nieskazitelny Braun. Po wizytach na różnych forach zdecydowałam się na poniższy model, koszt ok 70-80zł, wkłady ok 10-15zł za sztukę (starczają na ok 3 miesiące). Myją idealnie, zęby są gładkie, błyszczące i w końcu ma się wrażenie, że są porządnie umyte. Warto, dlatego polecam. Jeśli za drogo, zawsze można zażyczyć sobie na prezent :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz