niedziela, 15 kwietnia 2012

Espadryle!

Wystarczy trochę słomy, nici i materiału, aby kobiecie sprawić przyjemność ;) A mianowicie uszyć buty - idealne na wiosnę, lato, wczesną jesień. I eleganckie i luzacko-sportowe. Nie wiem kto je wymyślił, jedno jest pewne w mojej garderobie już są.

Od razu powiem, że nie lubię w espadrylach tej całej słomy, która przez marnych producentów, albo po kosztach na prawdę psuje efekt końcowy butów. Rozłazi się, pruje, jest kiepskiej jakości. Oczywiście ktoś mi może zarzucić, że właśnie to jest całym clue tych butów, no ale cóż. W takim typowo słomiastym wydaniu mi się nie podobają.


 Dlatego szukałam czegoś wybitnie pasującego do mnie i znalazłam! Nie zawiódł mnie Reserved, który uszył buty idealne dla mnie i tym samym nareszcie je mam! Malinowo-koralowe, bo nie wiem jak dokładnie ocenić kolor tych butów. Słomkowe sznureczki są bardzo dobrze i przymocowane do koturny dodatkowo są sztywne i nie sprawiają w ogóle wrażenia typowych espadryli - miękkich i kapciowatych :)
Idealne do spodni, spódnic, sukienek, marynarki i jeansów. Do wszystkiego :) Hmm tylko cena prawie jak za skórzane buty, ale na lato mam niedobór butów, a te załatwiły mi na raz sportową elegancję :) Polecam, jeśli jeszcze są w sklepie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz