niedziela, 29 września 2013

Końcówka lata

Znów zaległości! Dwa miesiące jak nic. Wstyd mi :( Tak więc w telegraficznym  skrócie:

Lipstic Jungle - jeden z lepszych obyczajowych seriali amerykańskich , jak miałam przyjemność oglądać. Mimo, ze drugi odcinek od pilota różni się obsadą i można się pogubić, to z każdym kolejnym odcinkiem robi się coraz ciekawiej. Dwie serie serialu zawierają to, co kluczowe, to czego brakuje innym serialom. Początek, rozwinięcie i koniec! Koniec, który mógłby dać ciąg dalszy, a daje sensowne zakończenie. Polecam na jesiennie wieczory. Uprzedzam - wciąga!

Ostatnie dni wyprzedaży, moje główne łupy to buty przecenione ok 70% :)



Zakończenie Mam Talent! Nagrody brak, ale znalazła się pochwała od Zarządu i przyjemna dla portfela podwyżka ;) Tak więc warto było, a brylant został oszlifowany ;)


Jest mnie 4mm mniej ;) Przetrwałam, dość mocno zauroczona w pewnym chirurgu ;) wycięcie sprawcy mało komfortowej jazdy samochodem - pieprzyka. 4 szwy, trochę krwi i bólu i po sprawie! Obecnie dbam o bliznę :)
 

Stałam się pełno etatową panią domu. Nie straszne mi testy białej rękawiczki. Odnajduję sie głownie w kuchni - gotowanie my love! :)
 

No i na sam koniec - bycie fit! Ale w tej sprawie zapraszam na kolejnego posta! 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz