piątek, 19 lipca 2013

♥ Morze ♥

Kocham morze!
Prawdziwie, nieskończenie, bez względu na pogodę, czy porę roku.
Od trzech lat niewidziane, wytęsknione i oczekiwane było dla mnie zwieńczeniem ostatnich intensywnych 6 miesięcy tego roku. 
Trudy chorób, urządzania mieszkania, przeprowadzki i nauki życia na nowych warunkach oraz intensywnych biurowych godzin dały się we znaki. Urlop w stolicy nie był spełnieniem moich marzeń. 
Nieoczekiwanie w przeciągu tygodnia zapadła i decyzja i wszystko.. bilety kupione, morze na wyciągnięcie ręki. 
6 dni w moim Kołobrzegu! 
Pogoda jak marzenie, moja brązowa opalenizna nie przypomina tej nadbałtyckiej, co najmniej egipską ;) 
Mimo, że całe dnie spędzane na dworze, nad morzem, w okolicach tego miasta to do dziś mam wrażenie, że się moim morzem nie nacieszyłam i już tęsknię :)

Z chwilowym zaniedbaniem blogowym powracam i zapraszam na kilka zdjęć mojego ukochanego morza!














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz